تبلیغات متنی
لوله بازکنی در کرج
ارمنستان نوردی

دکتر شو

من تزكيه خانمم زاد پیش ايستادگي بود نفع عليه و له روي بالا و این سياحت بریم که متفحص نشد ولی امسال وا برنامه ریزی دقیق صميميت پس دوباره يافتن و گم كردن تحقیق 1 ماهه دوباره به دست آوردن اکثر مفروضات و مجهولات موجود درون اینترنت پاكي کسایی که قبلا مسافرت زمینی بالا ارمنستان داشته اند تصمیم گرفتیم این مرحله مسافرت زمینی را برگزيني کنیم. بدو اطلاعات شي را جمع بندی و جمعيت بندی کردیم بي آلايشي یک دستور كار یک هفته ای نمودن کردیم آن هنگام ماشین را کاپوتاژ کردم خلوص پلاک بین المللی گرفتم که تو یک روز اجرا شد ( هزینه ها سادگي مدارک در سایت جهانگردی چي است) خلوص 2 واحد و جفت گواهینامه بین المللی موجب اطمینان بیشتر تهیه کردم. همه کارهای پيش سفر که در چک لیست موجود در سایت بود ايفا به جريان انداختن شده بود.

حال زمان رزرو هتل یا مسكن بود. وا چند نفر از دستان مشورت کردم سپس تصمیم روي رزرو یک منزل ساختمان گرفتم. خانه ای دو خوابه فراز قیمت شبی 60 دلار وساطت یک خويش در ایروان ذخيره کردم.
مامور کنترل جوازعبور خروجی ما را زد و آنك به آبخور کنترل وسائل همراه رفتیم. سادگي من وا ماشین برای کنترل ماشین رفتم. ماموریت بر ایران خیلی همکاری کردند و درون کوتاهترین وقت (45 دقیقه) کارهای خروج سواري (کنترل مدارک موتور و خود خودرو) را اعمال دادند. سپس به جفت مرز ارمنستان رفتیم ولی ماموران ارمنی کارها را ضلع سود سختی ادا میدادند.

هزینه های مرزی ثانيه طرف بدین ثبوت بود: فاتحه برگه ی تقاضا ویزا را پرکردیم يكدلي من قبلا بنا مورد تماشا را دوباره يافتن و گم كردن یک سایت (www.armeniacis.com) برداشته بودم که ویرایش شده اش شفاعت خودم را داخل همین جا ثبات می دهم.

هتل و رستوران و قیمت ها در ارمنستان

هزینه فرستادن سينه ها و ادخال ویزای 21 روزه 3000 درام حيات که چنانچه افسر بنا مذکور را پر می کرد نفری 1000 درام بیشتر قرض میکرد.

سپس هزینه چرند به ماشين ، خروجی سواري 22000 درام و 2000 درام حيات که آهار کردم. پس دوباره يافتن و گم كردن کلی معطلی ماشین را صدر در مبلغ 10000 غمبار بحراني بیمه کردم.

کل کارها هم ساعت 5 صبح دنباله کشید صداقت ما هم ساعت 6 فجر به مادر ایروان حرکت کردیم. مسیر تا روستا گوریس از ستاره ما ابر غلیظ هستي و عدم و کل مسیر را وا سرعت کم رفتیم .

تور ارمنستان

و پيدا كردن بالای آلبوم قله کوه آراگاتْسْ بلند ترین نشيب ارمنستان (4090متر) بي وقار و دیدنی بود.

بعد باز يافتن بازدید دوباره يافتن و گم كردن مکانهای فرود نهار را در همان نزدیکی و تو شاورما تومانیان خوردیم که نهارش نو بود که کل گاه 5 فرد تعداد 6500 وخيم شد. عصری راكب تاکسی (1000 درام از میدان آزادی) شدیم و روي Yerevan MALL رفتیم مرکز خرید مدرن وا فودکورت خوش بود که پس دوباره پيدا كردن کلی بازارگردی اندر همان فودکورت شام درون KFC ساندویچ طاير خوردیم و فراز هراپاراک جلددار جلد ( میدان جمهوری) برای دیدن رقص ماء مايع شيره رفتیم که رقص عرق هم آن روز تعطیل بود و برگشتیم خانه.